برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده شرکت صانیر

برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده شرکت صانیر

 مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده شرکت صانیر، روز سه شنبه دوازدهم اسفندماه سال جاری راس ساعت 14:00 با حضور نزدیک به ۷۶ درصد صاحبان سهام در سالن اجتماعات شرکت صانیر برگزار شد.
در این جلسه علی بخشی به عنوان رئیس جلسه، منصور سعیدی به عنوان ناظر اول، فضل الله امیر لیراوی به عنوان ناظر دوم و محمدرضا علامی به عنوان دبیر جلسه انتخاب شدند.
در ابتدا، گزارش هیئت مدیره در رابطه با فعالیت ها و عملکرد شرکت در سال مالی 1398 ارائه و متعاقب آن گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت در خصوص صورتهای مالی شامل تراز نامه، صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1398 توسط نماینده بازرس قانونی و حسابرس قرائت و به اطلاع حاضرین رسید. در ادامه، گزارش هیات مدیره به مجمع و صورت های مالی پس از بحث و بررسی مورد تائید و تصویب حاضرین قرار گرفت.
شایان ذکر است موسسه حسابرسی ترازنما همکاران به عنوان بازرس اصلی و حسابرس مستقل شرکت و موسسه حسابرسی فراگیر اصول به عنوان بازرس علی البدل شرکت برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 1399 با اکثریت نسبی آراء حاضرین در جلسه انتخاب و روزنامه اطلاعات بعنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت در سال 1399 تعیین گردید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.