برگزاری مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت صانیر

برگزاری مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت صانیر

به گزارش روابط عمومی شرکت صانیر روز سه شنبه مورخ 21/11/99 جلسه ای با حضور منصور سعیدی مدیر عامل و کلیه همکاران با موضوع گرامیداشت ایام الله دهه فجر و 22 بهمن تشکیل شد. سعیدی ضمن تبریک این ایام فرخنده و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و همه فجرآفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی داشت.
مدیر عامل صانیر در ادامه افزود همه همکاران باید نسبت به صندلی خویش امانت دار و مسئولیت پذیر باشند. ایشان در ادامه گفت در راستای حل موانع و مشکلات پیش روی در روزهای گذشته جلساتی مجزا را با تعدادی از مسئولان دست اندر کار صادرات برگزار کرده و تاکید کرد  بزرگترین سرمایه یک شرکت حس اعتماد است.
منصور سعیدی با اشاره به روزهای طلایی پس از انقلاب و دهه 60 و حس همدلی و همیاری بین مردمان افزود اثر تحریم های امریکا برای جلوگیری از پیشبرد اهداف شرکت صانیر کمتر از ۲۰٪ است و شرکت هایی مانند صانیر نیاز به مساعدت و همکاری بیشتری از طرف مسئولین نظام دارند. سعیدی خبر داد وزارت نیرو و شرکت ساتکاب صانیر را بعنوان یک شرکت صادرات خدمات مهندسی پذیرفته است و صانیر با قدرت در تمام کشورهای هدف مخصوصا عراق و افغانستان و سوریه و منطقه اورسیا فعالیت خواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.