دیدار نوروزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل با پرسنل شرکت صانیر

دیدار نوروزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل با پرسنل شرکت صانیر

به گزارش روابط عمومی ؛ نشست مشترک و دیدار نوروزی با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل و پرسنل شرکت صانیر برگزار شد.

 

محمد بهزاد رئیس هیئت مدیره و حسن قلی نژاد مدیر عامل شرکت صانیر در جلسه صمیمانه ای که مورخ 1403/01/21 در محل سالن اجتماعات شرکت صانیر برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید سعید فطر ابراز امیدواری کردند در سال پیشرو نیز همچون سال گذشته با همکاری و همدلی همه پرسنل شرکت در حوزه های مختلف علاوه بر پیگیری اخذ پروژه های جدید، شاهد پیشبرد موفقیت آمیز پروژه های فعال باشیم و سال نو را با انگیزه ای مضاعف و توانی تازه آغاز کنیم.

 

قلی نژاد در ادامه اظهار داشت: مجموعه بزرگ صانیر با سرعت بسیار خوبی در مسیر پیشرفت قرار دارد و این موضوع را مدیون زحمات بی وقفه همکاران هستیم و امیدوارم در سال جدید هم شاهد پیشرفت های بیش از پیش در اهداف ترسیم شده باشیم. ایشان ابراز امیدواری کرد در سال پیشرو با همکاری و حمایت همه جانبه بتوانیم صانیر را بیش از پیش به اوج برسانیم.

 

در ادامه جلسه محمد بهزاد هم چنین ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همکاری تمامی پرسنل بیان داشت: از همه عزیزانی که انرژی ویژه ای در مسیر رشد و تعالی شرکت می گذارند کمال تشکر و قدردانی دارم. با توجه به اخذ پروژه های جدید و چشم انداز و برنامه های پیش رو، آینده بسیار درخشانی در انتظار شرکت صانیر است و امیدوارم بتوانیم در سال جدید قدم های محکم تر و استوارتر در جهت اخذ و اجرای پروژه های بین المللی بیشتر برداریم.

 

در پایان جلسه پیشنهادات مدیران و همکاران شرکت صانیر در خصوص مسائل و بهبود عملکرد شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.