صانیر،28 سال صادرات تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی ایرانی

صانیر،28 سال صادرات تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی ایرانی

طی 28 سال گذشته شرکت صانیر با حضور در مناقصات و پروژه های بیش از 20 کشور هدف و انعقاد 302 قرارداد با مبلغ معادل 7/2 میلیارد دلار، پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی مهمی را (بصورت EPC و EPCF) اعم از پروژه‌های نیروگاهی (نیروگاههای گازی و بخار)، احداث خطوط انتقال 220، 400 و 500 کیلوولت، احداث پستهای فشار قوی 220 و 400 کیلوولت، خطوط انتقال و تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب، خطوط انتقال گاز، شبکه‌های توزیع شهری و برقرسانی روستایی، صدور انواع تجهیزات برق فشار قوی و متوسط و انواع تجهیزات صنعت آب را به اتمام  رسانده است.

این شرکت در پروژه هایی از قبیل احداث انرژی های تجدیدپذیر (نیروگاههای بادی و خورشیدی) و هم چنین در ترانزیت برق نیز فعالیت داشته و هشت دوره بعنوان صادرکننده نمونه کشور انتخاب گردیده است.

صانیر بعنوان یک شرکت فعال در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی مفتخر است بیش از 90% تجهیزات مورد نیاز پروژه های فوق را از محصولات ساخت شرکتهای توانمند ایرانی تامین نموده که مهمترین پیامد آن رونق تولید این شرکتها و حضور آنها در عرصه بین المللی علاوه بر بازارهای داخلی می باشد. ضمن اینکه عملیات اجرائی این پروژه ها نیز به پیمانکاران ایرانی واگذار و با همت و تجربه آنها احداث و به بهره برداری رسیده است.

در این زمینه جا دارد به صادرات راکتورهای تولیدی شرکت ایران ترانسفو توسط شرکت صانیر که اولین حضور این محصول ایرانی در عرصه بین المللی بوده اشاره کرد. در سال گذشته صادرات دوازده دستگاه راکتورهای تولیدی آن شرکت به کشور ارمنستان جهت نصب در پست نوراوان توسط شرکت صانیر محقق گردید.

امید است شرکت صانیر با حضور بیشتر در بازارهای هدف و اخذ پروژه های جدید زیرساختی حوزه آب ، برق و انرژی بتواند رسالت ملی خود را در تامین تجهیزات این پروژه ها از تولید کنندگان داخلی و رونق تولید به بهترین نحو ایفاء نماید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.