مراسم تکریم همکار بازنشسته “افشین کبیر” برگزار شد

مراسم تکریم همکار بازنشسته “افشین کبیر” برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صانیر، مراسم تجلیل و بازنشستگی همکار « آقای افشین کبیر « مدیر امور پشتیبانی با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل، مشاورین و معاونین در روز یکشنبه 9 خرداد ماه 1400 در محل شرکت برگزار شد.

 

منصور سعیدی مدیر عامل شرکت در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات بی شائبه و صادقانه آقای افشین کبیر در معاونت منابع انسانی و پشتیبانی اظهار داشت: برگزاری این مراسم به بهانه تقدیر و تشکر از حضور پرخیر وبرکت و سالها تلاش یک تلاشگر و خدمتگذار جامعه تشکیل گردیده است.

 

مدیر عامل  با اشاره به ویژگیهای ایشان چون سخت کوشی، مسئولیت پذیری، صداقت و تعهد و مدیریت دلسوزانه اظهار داشت آقای کبیر بعد از تلاش 30 ساله و به پاس این ویژگی ها، و با عزت و احترام به مرحله بازنشستگی رسیده اند و هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که فردی با کارنامه درخشان و عملکرد مناسب بازنشسته شود و بازنشستگی در یک شرکت نشانه قوام و ثبات آن سازمان است.

در ادامه مراسم « افشین کبیر « ضمن اشاره به خدمت 26 ساله خود در شرکت صانیر و تشکر از همکاران خود گفت: این سخن را از پدرم به یاد دارم که اگر عزیزان یا همکارانی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شدند برای بودنشان از آنها تشکر کن و اینجانب از رفتار همراه با محبت شما، کلمات پرمهر ، لبخندهای واقعی و دوستانه ، حمایت های همه جانبه و همکاری های بی دریغ کمال تشکر و قدردانی دارم.

در پایان از همکار بازنشسته آقای « افشین کبیر« با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.