بازدید تیم هایون و صانیر از پروژه پست نوراوان ارمنستان

بازدید تیم هایون و صانیر از پروژه پست نوراوان ارمنستان

به گزارش روابط عمومی شرکت صانیر، روز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲  دکتر سبحانی سفیر ایران در ارمنستان، مهندس محمد بهزاد رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت صانیر، مهندس بهزاد نادعلیان مدیر عامل هلدینگ بلواندپی راهبرد و عضو هئیت مدیره شرکت صانیر و دکتر قلی نژاد قائم مقام و مهندس امیرخانی مدیر پروژه شرکت صانیر و مدیران ارشد شرکت هایون از پروژه پست 400/220 کیلوولت نوراوان ارمنستان در شرایط نامساعد جوی و بارش برف سنگین بازدید کردند.

 

طی این بازدید و در جلسه ای که روز ۱۹ دی ماه در دفتر هاکوپ وارطانیان معاون وزیر زیر ساخت انرژی ارمنستان تشکیل شد طرف ارمنی ضمن اعلام رضایتمندی و تمجید از عملکرد فوق العاده شرکت صانیر در اجرای پروژه اذعان داشت پروژه در ماههای اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است و امید می رود با ادامه این روند شاهد برقدار شدن خط سوم انتقال برق ارمنستان در سال ۲۰۲۴ میلادی باشیم. در این راستا طرف ارمنی بر لزوم تامین امنیت سایت پروژه و رفع موانع و مشکلات قول مساعدت و همکاری دادند.

 

دکتر سبحانی سفیر ایران در ارمنستان نیز ضمن اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه پروژه گفت تمام مواردی که در بازدید قبلی دستور تسریع داده شده بود مانند تکمیل ساختمان نگهبانی و دیوار پیرامون پست و سایر موارد با توجه به شرایط نامساعد جوی و بارش برف طبق برنامه ریزی انجام گرفته و از این بابت رضایتمندی خود را اعلام نمودند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.