بازدید گنل سانوسیان وزیر مدیریت منطقه ای و زیر ساخت های انرژی کشور ارمنستان از پست نوراوان

بازدید گنل سانوسیان وزیر مدیریت منطقه ای و زیر ساخت های انرژی کشور ارمنستان از پست نوراوان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صانیر، روز پنج شنبه مورخ 1400/07/22 گنل سانوسیان وزیر مدیریت منطقه ای و زیر ساخت های انرژی کشور ارمنستان به اتفاق معاون ایشان هاکوپ وارتانیان و همچنین نماینده مجلس کارن هامبارتسومیان از عملیات احداث پروژه پست 400/220 کیلوولت نواروان بازدید نمود. در این بازدید هایک هاروتونیان مدیر عامل شرکت هایون و ادوین مارکاریان نماینده شرکت صانیر نیز حضور داشتند.

 

بر اساس این گزارش هاکوپ وارتانیان معاون وزیر ضمن ارائه گزارش به وزیر و دفاع از عملکرد شرکت صانیر خصوصاً طی دو سال اخیر، مراتب تقدیر و تشکر خویش را ابراز نمود. وزیر مدیریت منطقه ای و زیر ساخت های انرژی ارمنستان نیز ضمن بازدید از سایت پروژه و ابراز رضایت از عملکرد شرکت صانیر خاطر نشان کرد با توجه به حساسیت پروژه پست نوراوان،می بایست عملیات اجرائی با سرعت بیشتر ادامه یابد و در همین راستا درخواست نمود همه ظرفیت ها برای سرعت بیشتر عملیات اجرایی به کار بسته شود.

 

همچنین ادوین مارکاریان طی بازدید به عنوان نماینده شرکت صانیر تیم بازدید کننده را همراهی و گزارشی از روند پیشرفت پروژه در طی ماه های اخیر ارائه نمود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.