برگزاری مراسم بیست وششمین سالروز تاسیس شرکت صانیر

برگزاری مراسم بیست وششمین سالروز تاسیس شرکت صانیر

مراسم بیست وششمین سالروز تاسیس شرکت صانیر در محل سالن اجتماعات شرکت روز چهارشنبه مورخ 17/10/99 با حضور اعضای هیات مدیره، سهامداران، مدیر عامل و کلیه پرسنل شرکت برگزار شد.
مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید. در ادامه ، منصور سعیدی مدیر عامل ضمن تقدیر از زحمات مدیران عامل سابق شرکت صانیر، از تلاشهای خستگی ناپذیر تمامی همکاران و معاونتها که در پیشبرد اهداف شرکت و صادرات خدمات فنی و مهندسی نقش آفرینی کردهاند قدردانی و تشکر نمود.
شرکت صانیر در سالی که گذشت علیرغم محدودیت‌های ناشی از تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کوید 19، توانست با حضور متعهدانه و فداکارانه در سایت پروژه ها در پیشبرد اهداف متعالی شرکت و سهامداران عزیز افتخارات ارزشمندی را کسب نماید.
سعیدی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره حادثه شهادت سردار قاسم سلیمانی و نیز شهدای هواپیمای اکراینی خاطر نشان کرد این حوادث دل و جان همه را به درد آورده و برای بازماندگان آرزوی صبر و شکیبائی کرد.
مدیر عامل صانیر ابراز امیدواری کرد با تلاش و پیگیری همکاران و کمک و مساعدت سهامداران شاهد پیشرفت روزافزون شرکت باشیم و افزود تحقق چشم انداز شرکت صانیر در سایه تجربه و توانمندی‌های کارکنان و متخصصان این شرکت همچون گذشته با تلاشی مضاعف اجرا و دنبال خواهد شد.
در خاتمه همکاران از حضور ارزشمند منصور سعیدی بعنوان مدیر عامل شرکت صانیر که با مدیریت کارآمد و اثربخش ایشان موانع و مشکلات شرکت صانیر مرتفع گردیده، قدردانی نمودند.
#sunir
#sunirgroup
#mansur_saeedi
#hpr

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.