تشریح آخرین وضعیت اجرایی پروژه گوادر و بررسی افزایش ظرفیت صادرات تجهیزات و خدمات مهندسی به پاکستان

تشریح آخرین وضعیت اجرایی پروژه گوادر و بررسی افزایش ظرفیت صادرات تجهیزات و خدمات مهندسی به پاکستان

به گزارش روابط عمومی شرکت صانیر، جلسه ای مورخ  1401/08/26 با حضور آقایان خرم دستگیر خان وزیر انرژی پاکستان و معاون ایشان، سید محمد علی حسینی سفیر ایران، منصور سعیدی مدیر عامل و شهروز حاجی قربانی مدیر پروژه شرکت صانیر در خصوص عملیات اجرائی پروژه خط انتقال 220 کیلوولت گوادر در محل وزارت انرژی پاکستان برگزار گردید.

طی این جلسه آخرین وضعیت اجرایی پروژه گوادر تشریح گردید و کارفرمای پاکستانی رضایت کامل خود را از عملکرد شرکت صانیر اعلام نمود. در همین راستا، جلسه ای نیز مورخ 1401/08/27 فی مابین مدیر عامل شرکت صانیر و قائم مقام مدیر عامل شرکت NTDC برگزار شد و به منظور تسهیل و تسریع در روند پروژه تصمیمات و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت.

امید است با توجه به اعزام 170 نیروی اجرایی در محل سایت پروژه توسط شرکت صانیر و انجام جبهه های کاری به صورت موازی، پروژه در زمان مقرر به اتمام رسیده و برقدار شود.

شایان ذکر است در ادامه این سفر نیز در جلسه فی مابین سید محمد علی حسینی سفیر ایران در پاکستان و مدیر عامل شرکت صانیر موارد و مشکلات مختلف در حوزه صادرات تجهیزات و خدمات مهندسی به کشور پاکستان مورد بحث قرارگرفت و مقرر گردید راه حلهای مناسب جهت رفع موانع مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.