صانیر 29 ساله شد

صانیر 29 ساله شد

به گزارش روابط عمومی، محمد بهزاد رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت صانیر با صدور پیامی 17 دی ماه سالروز تأسیس شرکت صانیر را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است :

 

بسمه تعالی

مفتخریم امسال نیز شاهد اضافه شدن برگ زرین دیگری به افتخارات شرکت صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب و برق ایران (صانیر) خواهیم بود. بی گمان، شرکت صانیر جایگاه امروز خود را مرهون همه عزيزانی است که از گذشته تاکنون با تلاش و زحمات خود، حرکت این شرکت‌ را در مسیر درست تضمین کرده‌اند.

 

شرکت صانیر همواره به عنوان نمادی از خودباوری و با تکیه بر دانش و نیروی متخصص، طي 29 سال فعاليت در حوزه صادرات خدمات فنی ومهندسی و با اجرای بیش از سیصد پروژه در کشورهای مختلف توانسته است به عنوان نماینده شایسته و اثر بخش در حوزه فعاليت هاي پيمانکاري برای میهن عزیزمان در سطح جهان مطرح گردد و امروز در خجسته سالروز تاسیس این شرکت، باور داریم با تلاش پرسنل خدوم و زحمتکشی که سرمایه های اصلی این شرکت محسوب می شوند قادر خواهیم بود بیش از پیش پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در سطح جهانی به اهتزاز در آوریم.

 

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و از طرف خود و به نمایندگی از اعضای هیأت مدیره، فرارسیدن بیست و نهمین سالروز تأسیس شرکت صانیر را به تمامی همکاران گرامی و ذینفعان، تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه­ عنایات باریتعالی و حمایت و همراهی سهامداران، همکاران گرانقدر و تلاش مضاعف پرسنل خدوم ، بتوانیم در تحقق اهداف عالیه شرکت گام برداریم.

 

با اتکاء به این تجربه و نگاه به آینده، کسب موفقیت های بیشتر را آرزومندیم.

 

 

محمد بهزاد

رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت صانیر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.