مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت صانیر برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت صانیر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صانیر، روز سه شنبه مورخ 3 بهمن 1402 مراسم تکریم دکتر منصور سعیدی و معارفه آقای حسن قلی نژاد به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت صانیر با حضور اعضای هیئت مدیره و کلیه کارکنان شرکت برگزار گردید.

آقای قلی نژاد که دانش‌آموخته دکترای مهندسی برق قدرت و از سوابق مدیریتی در حوزه صنعت برق برخوردار است، طی حکمی از سوی مهندس محمد بهزاد رئیس هیئت مدیره شرکت صانیر به سمت مدیر عاملی منصوب شد. در ادامه همچنین با اهدای لوح تقدیر به دکتر سعیدی از خدمات بی شائبه و ارزشمند ایشان تشکر کرده و از ایشان به عنوان مدیری توانمند و فعال یاد کردند.

در این مراسم آقای قلی نژاد ضمن معرفی سوابق تحصیلی و مدیریتی خود در خصوص ماموریت، فعالیتها و عملکرد شرکت صانیر توضیحاتی ارائه نمودند و ابراز امیدواری کردند که با کوشش و همدلی و تشریک مساعی کارکنان و مدیران این شرکت، مسیر ترقی و تعالی بهتر از گذشته پیموده شود.

در ادامه دکتر سعیدی که از اسفند ماه 1398  به مدت چهار سال مسئولیت عضویت هیات مدیره و مدیر عاملی این شرکت را بر عهده داشت گزارشی از عملکرد شرکت صانیر در دوره مسئولیت خویش ارائه داد و ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای آقای قلی نژاد از حسن اعتماد هیئت مدیره و همراهی کلیه پرسنل در طول دوران تصدی ایشان تشکر کرد.

شایان ذکر است در پایان جلسه آقای قلی نژاد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امیر المومنین (ع) و گرامیداشت روز پدر، از آقایان شاغل در شرکت صانیر با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آورد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.