ملاقات مدیر عامل شرکت صانیر با سرکنسول ج.ا.ا در اقلیم کردستان عراق

ملاقات مدیر عامل شرکت صانیر با سرکنسول ج.ا.ا در اقلیم کردستان عراق

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صانیر روز چهارشنبه مورخ 1400/09/03منصور سعیدی مدیرعامل شرکت صانیر و عضو هیئت مدیره سندیکای صنعت برق ایران با نصرالله رشنودی سرکنسول ج.ا.ا در اقلیم کردستان عراق در محل آن کنسولگری دیدار و گفتگو کردند.

 

در ابتدای جلسه سعیدی ضمن اشاره به توانمندیها و سوابق شرکت صانیر در آن اقلیم اظهار داشت این شرکت می تواند در زمینه های احداث خط و پست برق، احداث نیروگاه از جمله نیروگاههای تجدیدپذیر و همچنین در حوزه آب و تصفیه خانه های آب و فاضلاب، زهکشی و کانال کشی شهری و زهکشی کشاورزی در اقلیم کردستان عراق فعالیت نماید.

 

در ادامه عضو هیات مدیره سندیکای صنعت برق با اشاره به قابلیتها و ظرفیتهای بیش از 600 شرکت عضو سندیکای صنعت برق ایران اذعان داشت همکاری با سندیکای صنعت برق ایران و شرکتهای عضو می تواند پتانسیل فوق العاده ای جهت غنای هر چه بیشتر برگزاری نمایشگاه های حوزه صنعت برق در اقلیم کردستان عراق و همچنین زمینه ساز توسعه بیش از پیش فعالیتهای تجاری، اقتصادی و صنعتی بین جمهوری اسلامی ایران و آن اقلیم باشد.

 

همچنین در ادامه نیز پیرامون آخرین وضعیت پروژه ها و مشکلات پیش روی صانیر در آن اقلیم بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

 

در پایان سعیدی ضمن تشکر و قدردانی از مساعدتهای همیشگی جناب آقای رشنودی سرکنسول محترم ایران، از اهتمام و مساعدت دکتر مهدی صفری معاون محترم دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه که همواره به عنوان حامی جدی شرکتهای ایرانی مجدانه مسائل را پیگیری می کنند، کمال تشکر و قدردانی به عمل آورد.

 

در این جلسه سمیعی رایزن اقتصادی کنسولگری و کاروان محمودی آذر نماینده شرکت صانیر در اقلیم کردستان عراق نیز حضور داشتند.

 

شایان ذکر است منصور سعیدی طی این سفر از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی،بسته بندی،کشاورزی،دام و طیور اربیل عراق نیز  بازدید بعمل آوردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.