وزارت امور خارجه از شرکت صانیر به عنوان مدعو جهت حضور در جلسه دعوت به عمل آورد

وزارت امور خارجه از شرکت صانیر به عنوان مدعو جهت حضور در جلسه دعوت به عمل آورد

به گزارش روابط عمومی شرکت صانیر،  وزارت امور خارجه از شرکت صانیر به عنوان مدعو جهت حضور در جلسه دعوت به عمل آورد. این جلسه روز سه شنبه در محل وزارت امور خارجه و به میزبانی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با حضور جمعی از مدیران شرکتهای نمونه و ممتاز صادر کننده کالا و خدمات فنی و مهندسی کشورمان برگزار شد. منصور سعیدی مدیر عامل شرکت صانیر نیز در این جلسه حضور داشت. شرکت صانیركه صرفا در بازار خارج از ايران حضور دارد به عنوان یکي از پيشروان صادرات خدمات فنی و مهندسی با ۲۰ سال تجربه در مديريت صادرات در زیربخش های انرژی بصورت P و EPC و EPCFدر حوز ه های نیرو، آب و فاضلاب و نفت و گاز فعالیت می نماید.

در جلسه مشترک با حضور وزیر امور خارجه کشورمان که سه ساعت به طول انجامید، مدیران شرکتها و بنگاه های اقتصادی نقطه نظرات خود را ابراز و پس از تشریح چالشها و موانع موجود در این حوزه، انتظارات خود را با وزیر در میان گذاشتند.

محمد جواد ظریف صادرات کالا و خدمات فنی مهندسی را یکی از حوزه های مهم توسعه کشور دانست و افزود جهش تولید بدون صادرات امکان پذیر نخواهد بود. وی با تاکید بر نقش بخش خصوصی در توسعه صادرات گفت دولت و وزارت امور خارجه می بایست از صادرکنندگان بخش خصوصی حمایت کنند.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.