پیام نوروزی دکتر حسن قلی نژاد مدیر عامل و عضو محترم هیئت مدیره شرکت صانیر

پیام نوروزی دکتر حسن قلی نژاد مدیر عامل و عضو محترم هیئت مدیره شرکت صانیر

پیام مدیر عامل

 

در آغازین روزهای بهار طبیعت و همزمان با تلاقی بهار قرآن، ما بندگان خداوند متعال وظیفه داریم در این موسم حیات تازه یافتن همگام با تمامی عناصر جهان، نو شدن خود را به عرصه ظهور رسانیم. بدون شک نوآیین شدن با تکیه بر پتانسیل های وجودی است که امکان ظهور می یابد و پتانسیل ها در اثر عملکردها و حاصل داده ها و ستانده های ما در روزگاران دور و نزدیک است.

 

سال 1402 با همه فراز و نشیب‌ها با کارنامه‌ای درخشان که حاصل تعهد و سختکوشی همه همکاران عزیز در شرکت صانیر است به پایان رسید. کسب عنوان صادرکننده نمونه سال 1402، اتمام برخی پروژه ها از جمله افتتاح خط انتقال برق گوادر پاکستان و همچنین اخذ پروژه های جدید حکایت از اراده قوی ما در “نهضت ارتقاء و پیشرفت” است.

 

اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ شرکت صانیر از تلاش، همدلی و همراهی کلیه مدیران و همکاران متخصص که سرمایه های اصلی این مجموعه محسوب می شوند قدردانی می نمایم. ضمن  آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرا رسیدن عید نوروز و سال 1403 را خدمت همه همکاران و خانواده های محترمشان، شرکای تجاری ارجمند و زحمتکشان این مرز و بوم تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سالی سرشار از سلامتی، موفقیت و برکت مسئلت دارم.

 

حسن قلی نژاد

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.