انتخابات دوره پانزدهم انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه تهران

انتخابات دوره پانزدهم انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه تهران

 

انتخابات سال 1400 انجمن مهندسین برق و الکترونیک همانند سال‌های گذشته به صورت الکترونیکی و از طریق سایت مرکزی در حال برگزاری می باشد. اعضای محترم انجمن برای مشارکت در انتخابات می توانند از طریق لینک هایی که از روز دوشنبه 16 اسفندماه تا چهارشنبه 18 اسفندماه در سایت انجمن قرار داده خواهد شد، به صفحه مربوطه دسترسی داشته و به سادگی نامزدهای مورد نظر را انتخاب نمایند.

 

بدینوسیله از دوستان و همکاران گرامی دعوت بعمل می آید در انتخابات انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه تهران از دکتر منصور سعیدی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت صانیر حمایت نمایند. متن پیام ایشان به شرح ذیل می باشد:

 

“هدف اینجانب از شرکت در انتخابات فعال کردن انجمن مهندسین برق و الکترونیک و برقراری ارتباط با سازمان نظام مهندسی و سندیکای برق ایران و جلوگیری از کارهای موازی و فعال کردن کمیته های تخصصی به کمک مهندسین جوان و باسواد و با تجربه است. امید دارم با رای خود به این اهداف کمک کنید.”

 

لطفا جهت شرکت در انتخابات با ورود به لینک ذیل پس از درج شماره همراه؛ درصورتی که شماره واردشده قبلاً از طرف دبیرخانه شاخه‌های انجمن اعلام شده باشد، کلمه عبور به آن شماره ارسال و وارد سایت خواهید شد. سایر مراحل مانند سنوات قبل بوده و با همین ورود، می‌توانید در انتخابات هیئت مدیره شاخه تهران شرکت نمایید.

 

تاریخ انتخابات:

۱۶ – ۱۷- ۱۸ اسفند ماه


لینک ورود به صفحه انتخابات:

https://iaeee-iran.org/%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%b3/

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.