صانیر 28 ساله شد

صانیر 28 ساله شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صانیر منصور سعیدی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره با صدور پیامی 17 دی ماه سالروز تأسیس شرکت صانیر را به سهامداران ، اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

 بسمه تعالی

هفدهم دیماه سال 1373 در راستای کمک به تحقق اهداف توسعه اقتصادی کشور، از جمله توسعه صادرات غیرنفتی، با توجه به تجارب خوب کشور و تطابق سطح استاندارد تجهیزات صنایع برقی تولیدی تولید کنندگان ایرانی با استانداردهای جهانی و توجه خاص به صادرات خدمات فنی و مهندسی، شرکت صانیر با هدف فعالیت در زمینههای برق، آب و فاضلاب، نفت و گاز تأسیس و طی نزدیک به سه دهه، بیش از چند صد پروژه و قرارداد تأمین تجهیزات را در کشورهای مختلف به انجام رسانده و یا در دست اجرا دارد.

امروز در حالی 28مین سالروز تأسیس شرکت صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب و برق ایران (صانیر) را پاس میداریم که این شرکت پس از سال ها تحول و تکوین، اکنون به عنوان یک شرکت اثربخش و پیشرو در حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی با حضور موفق در کشورهای همسایه، منطقه و حوزه کشورهای آسیایی، آفریقایی و آمریکای مرکزی با انجام به موقع پروژهها، علاوه بر کسب رضایتمندی کارفرمایان موجب تحکیم روابط بین کشور عزیزمان ایران با آن کشورها گردیده است. البته در این مسیر دشوار، به برکت همراهی و راهبری سهامداران عزیز و اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش و همکاری بیوقفه مدیران و همکاران ارجمند گامهای بلند و مؤثری را در حل مشکلات و پیشبرد امور شرکت برداشته و به نتایج و دستاوردهای ارزشمندی رسیده است.

طی  سال گذشته شرکت صانیر در راستای تحقق رسالت خویش مسیر رشد و توسعه را طی کرده و با انجام و پیگیری پروژه های خط انتقال 220 کیلوولت و پست GIS پاکستان، خط سوم انتقال برق و پست نوراوان ارمنستان، نیروگاه گازی 320مگاواتی دبیس عراق،تامین تجهیزات شبکه برق ترکمنستان و همچنین اخذ پروژه جدید پستهای موبایل در اقلیم کردستان عراق توانسته است با تلاش مستمر در راستای اهداف و مطابق با برنامه زمانبندی گام برداشته و افتخارات ارزشمندی را کسب کند. ثمره این سخت کوشی تثبیت و ورود بیش از پیش به بازار کشورهای هدف می باشد.

اینجانب لازم می دانم در آستانه این روز بزرگ، مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان و خانواده های محترمتان را از خداوند متعال آرزو نمایم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام های موثرتری در گذر از مشکلات و تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت های شرکت برداریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.