پروژه ها و فعالیتهای صانیر در قاره آفریقا

پروژه ها و فعالیتهای صانیر در قاره آفریقا

شرکت صانیر در راستای رسالت خود مبنی بر صدور تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی در حوزه آب ،برق، انرژی، نفت و گاز  ضمن مطالعه دقیق بازار کشورهای آفریقایی، در سال ۲۰۱۰ میلادی اقدام به تاسیس دفتر در کشور اتیوپی نمود. فعالیت های بازاریابی این دفتر منجر به اخذ پروژه طراحی و تامین تجهیزات توسعه پست های ۲۳۰ کیلولت شهرهای شهدی، بهیردار و گندر به عنوان بخشی از طرح جامع انتقال برق بین دو کشور اتیوپی و سودان گردید.

 

همزمان با اتمام پروژه مذکور در مهلت قرارداد، این شرکت موفق به اخذ پروژه طراحی و تامین پست 33/230 کیلوولت در شهر ولکاییت گردید که این پروژه نیز با توانمندی و تلاش تمامی پرسنل و دست اندرکاران ، در تابستان 1398 اتمام و به کارفرما تحویل گردید.

 

این شرکت ضمن تداوم فعالیت دفتر خود در کشور مذکور، پیگیر و علاقمند به گسترش همکاری خود با مشتریان و کارفرمایان این کشور در حوزه های آب ،برق، انرژی، نفت و گاز  می باشد.

 

شرکت صانیر هم اکنون در کشورهای تانزانیا، اتیوپی و سنگال مشغول به فعالیت می باشد و امید است با حمایت وزارت نیرو و وزارت امورخارجه و با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود در کشورهای آفریقایی، با اتکا به توانمندی های شرکت صانیر شاهد اخذ پروژه های بیشتری در این منطقه باشیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.