پیام دکتر منصور سعیدی به مناسبت 27مین سالروز تاسیس شرکت صانیر

پیام دکتر منصور سعیدی به مناسبت 27مین  سالروز تاسیس شرکت صانیر

دکتر منصور سعیدی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت صانیر در پیامی 27مین سالروز تاسیس این شرکت را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

هفدهم دیماه هرسال، یادآور تلاش جمعی از بزرگان و کارآفرینان صنعت برق کشور برای تأسیس یکی از بزرگترین و خوشنام ترین شرکتهای صادرات خدمات فنی و مهندسی میباشد که با استفاده از ظرفیتها و توانمندیها در جهت توسعه و رونق صنعت کشور قدم بر میدارد. این نهال کوچک اکنون به درختی 27 ساله تبدیل شده و هر روز بالندهتر و پربارتر در مسیر رشد و اعتلاء به پیش میرود.

امروز در حالی 27مین سالروز تأسیس شرکت صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب و برق ایران (صانیر) را پاس میداریم که این شرکت در دوسال اخیر به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری سهامداران عزیز و اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش و همکاری بیوقفه مدیران و همکاران ارجمند گامهای بلند و مؤثری را در حل مشکلات و پیشبرد امور شرکت برداشته و به نتایج و دستاوردهای ارزشمندی رسیده است که از آن جمله میتوان به تحویل دائم تعدادی از پروژههای سنواتی (در کشورهای افغانستان، عراق، سوریه، پاکستان و اتیوپی) و راهبری پروژههای جاری ازجمله خط سوم ارمنستان، نیروگاه العماره عراق، نیروگاه دبیس عراق و پست تانزانیا و تأمین تجهیزات ترکمنستان در شرایط سخت پاندمی کووید 19، اعتماد سازی در تمام بدنههای تصمیمگیر وزارت نیرو و وزارت صمت، شفافتر شدن صورتهای مالی، برقراری ارتباط مستمر با تولیدکنندگان داخلی و خارجی اشاره نمود.

شرکت صانیر با حضور موفق در کشورهای همسایه، منطقه و حوزه کشورهای آسیایی، آفریقایی و آمریکای مرکزی با انجام به موقع پروژهها، علاوه بر کسب رضایتمندی کارفرمایان موجب تحکیم روابط بین کشور عزیزمان ایران با آن کشورها گردیده است. سعادت، سلامت، دوام و کامیابی تلاشگران عرصه صادرات خدمات فنی و مهندسی را از خداوند متعال خواستارم، باشد که به بلندای نام شریف ایران، روزگارانی درخشان را رقم بزنیم.

 

منصور سعیدی

مدیر عامل و عضو هیات مدیره

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.